Tristess

Vad gör man när man lider av outhärdlig tristess, men samtidigt absolut inte känner för att göra någonting alls? Jag menar, snarare känner för att elda upp allt man ser och förinta mänskligheten..

Det är just vad jag sitter och funderar över.


Och sen kom jag på den briljanta idén att maila SAOL (Svenska Akademins OrdLista). NI förstår, det ligger till så att jag och min bror (Taliban-Torsten, 35) slog vad om hur kortformen för "något" stavas. Jag hävdar att det stavas "nåt" medan han påstår "nått". Det hela gäller en coca cola, men mer äran. Det finns inget bättre än att bevisa för torsten att han har fel ;)

Så, mal sehen!



Nämnde jag förresten att allt är åt helvete?
>_<

Kommentarer

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback