Elsa

Elsa. Elsa Elsa Elsa. Min stora kärlek, min livskamrat.

Hur ska jag klara mig utan dig?



Vi som var de enda som förstod varandra.
Jag förstår inte. Jag förstår ingenting. Hur ska jag kunna sluta gråta?

Jag har gjort det så fint på din grav, med stenar och ett ljus, och du fick med dig ett prassel och Torstens kos-hörlurar som du får slicka på hur mycket du vill. Älskade Elsa.



Det är inte rättvist.

Hur kan någon som var så levande i morse, någon som väckte mig med sitt spinnande och blöta nos, vara borta?

Hur kan Elsa vara borta.


     

Vem ska nu väcka oss mitt i natten med sin stora röst?
Vem ska komma och lägga sig i lådan när vi spelar spel?
Vem ska jaga allt som prasslar?



Elsa, min Elsa <3

Ti amo, la mia gatta


Kommentarer
Postat av: Patrik A

Elsa :( Vackra lilla läskiga katt

2009-12-09 @ 15:39:34
Postat av: la mamma

Lilla Elsa vad vi saknar dina tokiga infall och anfall .. allt som var du saknar vi! <3

2009-12-10 @ 08:53:05
Postat av: Fadren

Så fint du skrivit. Jag blir riktigt rörd!

Även jag saknar Elsa. Visst var hon elak ibland men hon var en stark,stark peronlighet

2009-12-16 @ 21:54:13

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback