Comeback

Idag anordnades Fiskarennet, tynderös stolthet - Anders och Jörgen stod naturligtvis på startlinjen.


Efter fem års uppehåll är jag tillbaka! Större, starkare och i inte särskilt imponerande form. Men ändå! De första fem kilometrarna fick tjäna som uppvärmning, varför jag inte förrän uppe på Bleckberget satte in nådastöten mot Bandyfolket som dittills legat före mig i spåret. Jag hade en hård kamp med mannen med nr 16. Tråkigt nog knäckte han mig, liksom en av bandytjejerna som kom starkt på slutet. Dock lyckades jag hålla Samuel bakom mig, vilket också var en förutsättning för fortsatt liv.

Kul var det i alla fall! :D Tror att jag knep en tredje- eller fjärdeplats, några minuter bakom storebror Anders som vann damklassen :') Vad jag ska göra av surströmmingen är dock en annan femma.


I brist på nyare bilder ger jag er: Stöpp

Kommentarer
Postat av: Patrik A

Hade du nån typ av tid? Hur gick de för dina små bröder?

2009-02-16 @ 09:56:25
Postat av: Charlotta Cleman

Heja Jörgen!



Mormor

2009-02-16 @ 16:46:35
Postat av: Ingon

Haha, nej ingen aning om tiden. Det är kanske bäst att den förblir höljd i dunkel.



Ja heja Anders och Jörgen! :)


Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback