att försöka sätta sig på en stol

Idag drog teatern igång igen :) och jag har lärt mig hur svårt det kan vara att sätta sig på en stol.

På scenen fanns en stol. Ingenting annat än en stol, och de enda instruktioner jag fick var "Försök att sätta dig på stolen." Jag fick alltså inte sätta mig eftersom jag då skulle lyckas, utan bara försöka. I början gick det helt ok. Jag började sätta mig, men avbröt för att borsta av stolen ellera låtsades komma på någonting att göra just när jag skulle sätta mig. Jag hittade ett hårstrå på stolen eller fick syn på något på golvet, osv. Sen började det tryta med ideer, men jag fick inte under några omständigheter sätta mig, utan var tvungen att fortsätta försöka. Det blev helt absurt och slutade med att jag föll ihop på golvet i ett skrattanfall. Kärlek!



Så roligt kan man ha med en stol! :')

Kommentarer

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback