Häftiga män

Jag, Sigge och min kära syster tog häromdagen oss för at se "Mannen med järnmasken", och det var då det tog oss med storm: Var finns egentligen alla häftga män!?

D'Artagnan med sitt svärd, sin fjäder i hatten och sensuella mustasch, vad mer kan en kvinna önska sig? En sådan karaktär, en sådan hjälte, en sådan häftig man, helt enkelt. Kan man hjälpa att bli annat än vansinnigt förälskad? Jag tror inte det. 

Men ack, vilken oromantisk tidsålder vi lever i, här finns inga ädla män med styrka och hjältemod, sablar eller rustningar. Var är alla häftiga män, var är D'artagnan, Herkules och Gunnar på Lidarände!? Ge mig några riktiga män!















Jag menar, se på honom. Vilken man :)

Kommentarer

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback