Att tugga på en myra

Häromdagen satt jag och tog igen mig genom att titta på Madicken (Ja, det är faktiskt okej, med repliker som "din ärkemara!" är den klart godkänd) när ett avgrundsvrål hörs och en griffel kommer flygande genom luften. Efter kommer min lillebror, fortfarande skrikande kastar han sig på golvet och börjar rulla runt under häftiga ryckningar.

"Jag.. jag..." får han förtvivlat fram melan vrålen, "Jag... JAG TUGGADE PÅ EN MYRA!"

Han tar sig panikslaget för halsen och vrider sig på golvet. "Jag.. Jag..." kvider han, "Jag kände hur den KROSSADES MELLAN TÄNDERNA! JAG KÄNDE SMAKEN!"

Ångestattackerna håller fortfarande på :)

Kommentarer
Postat av: insider

Denna bloggavdelning är ganska underbar. Och den kommer att vara ovärderlig när du ska skriva dina memoarer sen! :D

2009-06-24 @ 21:43:22

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback