Barnen och den blå hästen, av Agust Strindberg

Barn. De äter ens energi.


Giorgio è buono, dá mi un cavallo blu. skrev jag i mitt italienskahäfte nyss. Det betyder: Giorgio är bra. Han ger mig en blå häst. Giorgio måste vara en snäll man :)

Jag har kursprov imorgon.


Ciao Carola,
Ho due biglietti per il film "Il Cavallo Blu", andiamo insieme? Il film cominice le cinque meno un quarzo e finisce a mezzanotte. Possiamo andare il tram blu, è speziale per il film. E ristorante Allvar ha una offerta speziale fantastico: due pizza blue per un conveniente prezzo! Lí vediamo!

Inga
Översättning:

Hej Carola,
Jag har två biljetter till filmen "Den blå hästen", ska vi gå tillsammans? Filmen börjar kvart i fem och slutar runt midnatt. Vi kan ta det blå tåget, det är specialinsatt för filmens skull. Och restaurang Allvar har ett fantastiskt specialerbjudande: två blå pizzor till ett förmånligt pris! Vi ses där!

Inga

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har ni bara fått lära er färgen blå? :O :(


Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback