BH-överfallet

Idag blev jag överfallen av en hop galna småtjejer som bestämt ville titta på min BH. Ja, jag vet inte hur det kom sig, men plötsligt stod de där allesammans och drog i mitt linne trots att jag upprört ropade att hallå där! Sådär kan man inte göra hursomhelst!

Men johodå, tyckte de, "För du har bikini på dig!"

Det var en upplevelse utöver det vanliga, ganska absurd dessutom. Ett av flera underliga avbrott i kvällens teaterrep.



Om en vecka går ridån upp på folkets hus och Söråkers flummigaste teatertjejer ger De stulna barnen (en makalös pjäs skriven av Anders och Jörgen).

Kom och titta :)

Kommentarer
Postat av: publiken

Självklart. Men ni stryker BH-scenen, va? :D

Postat av: publiken

Så klart - men ni stryker BH-scenen, va?

2009-05-20 @ 14:07:58
Postat av: Bergis

Måste bara fråga vilken tid och dag teatern börjar så att jag inte kommer för sent?

2009-05-21 @ 16:25:37
Postat av: Ingon Storlock

Den börjar 18.00 :)

2009-05-21 @ 18:33:27
URL: http://ameow.blogg.se/

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback