Sherlock Holmes och kyla

Sherlock Holmes har alltid varit en häftig man, men Guy Ritchie ger honom en fribiljett till topplistan över världshistoriens häftigaste män tillsammans med D'Artagnan, Hercules och Gunnar!.

Fyra stjärnor av fem till en bra film * * * *




Men nu är det vinter och jag och min syster ska ut och åka skidor. Låt mig avsluta med ett färskt citat av min far:

"Ja, om jag hade haft lust att åka ensam genom skogen i mörkret när det var tjugo minusgrader, så hade jag inte avstått."




Kommentarer
Postat av: Luis

Love the snow and the white everything :) about a week ago there was quite a lot of snow around here too!

2010-01-20 @ 19:02:12
Postat av: Luis

Love the snow and the white everything :) about a week ago there was quite a lot of snow around here too!

2010-01-20 @ 19:02:40
Postat av: Luis

Love the snow and the white everything :) about a week ago the was quite a lot of snow around here too!

2010-01-20 @ 19:04:51

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback