Han kom, han såg, han kapade

Idag har vi blivit the madness hamsters. Kärlek.


Ja, idag ska vi fira fader vår, eftersom han passade på att fylla år när vi var och fyllde våra huvuden med rock i Sölversborg förra helgen. Så tårta igår, tårta idag. God mat blir det också. Och godis. Och förstås Sverige-Spanien. Och senare Ryssland-Grekland, nästan ännu bättre. Go Russia!

Och apropå fotboll, Torsten, min käre bror, han med skägget och 10% träningsnärvaro fick en förfrågan om han ville spela med A-laget för några dagar sen. Och det ville han. När det var 20 min kvar av matchen klev han in och det första han gjorde var att kapa en motståndare i straffområdet och fixa straff. Och gult kort. Och ett mål. Åt fel håll.

När han kom hem sammanfattade han det hela såhär: Jag kom. Jag såg. Jag kapade.

Kärlek
till det.

Kommentarer

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback