Nyckel

Tack vare mor och far - tror visst posten var med på ett hörn också - så sitter jag här och dricker sundsvallste, härligt trött efter två gratispass på njoy gym, som hade öppet hus i afton. Den mesta återstående energin i min unga kropp går åt till att inte riktigt ännu kasta mig över fantastiska Royal Assassin av Robin Hobb.

Idag är det tisdag, igår var det måndag. Tecknade kroki för första gången och sällan har jag förlorat mig så i en uppgift! På grund av tekniskt trubbel, ägnades dagen åt en klassutflykt á la lågstadiet till Karlslunds Herrgård, där questen var att teckna hästar, hus eller träd och allt där emellan.

Tror jag fick en nyckel idag!



And look who I met yesterday.
(Don't tell mummy I brought  him home..)


Kommentarer
Postat av: ANDERS

Käraste Jörgen. Först av allt, vilken fin ko. Får jag träffa honom när jag kommer och hälsar på? Sedan. Det är flygande valrossar på tavlan :)

Postat av: ANDERS

Käraste Jörgen. Först av allt, vilken fin ko. Får jag träffa honom när jag kommer och hälsar på? Sedan. Det är flygande valrossar på tavlan :)

2010-09-02 @ 11:53:26
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/
Postat av: la mamma



Åh, kon ... :)

2010-09-02 @ 20:30:04

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback