En annorlunda julklapp

Just ja, min hyresvärd* kom förbi häromdagen med en julklapp.

"Det behövs ju alltid", sa han och räckte över en kasse. Jag blev jätterörd och tackade överväldigat och när jag sen såg ner och upptäckte vad det var jag hade fått så var det svårt att hålla masken. En kasse med toapapper.

Vem i hela vida världen ger bort toapapper i julklapp? Det kan bara vara min hyresvärd.

När han hade gått hittade jag dessutom ett handgjort kort som smälte mitt hjärta. Och han har ju rätt - toapapper behövs alltid.






*70-årig mångsysslare från Finland, helt klart en karaktär

Kommentarer
Postat av: la mamma



<3



2010-12-20 @ 23:47:19
Postat av: Hultan

Hahahaha vilken underbar hyresvärd du har :D


Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback