Vattengympans förbannelse

Jag har skaffat ett kort på gymmet/simhallen vid skolan, och i min quest att bli en fantastisk simmerska och en allmänt mer harmonisk människa begav jag mig dit en gryning innan skolan. Jag såg fram emot en avslappnande simtur, ja en lugn och harmonisk stund omsluten av det skvalpande vattnet..

Men då hade jag förstås inte räknat med vattengympan i den andra delen av bassängen. Eller med den gräsliga Linda Bengtzing-Abba-mixen som spelades på högsta volym. Antar att jag inte hade räknat med ledarens gälla röst heller. Men det är väl sånt som händer..

Kommentarer
Postat av: la mamma



Det låter lite som norrmännens käcka skidåkning i poolen på gran canaria :)

2010-10-01 @ 10:23:10

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback