Min mor

Jag har märkt att många smått humoristiska inlägg i denna blogg handlar om lustiga saker som min far gjort och sagt, och då kanske ni tror att han är gift med en helt normal kvinna, men då misstar ni er på alla vis. Idag
till exempel, när mamma körde hem oss efter kyrkkonserten, saktar hon plötsligt in:

"VAD är det för konstigt fordon bakom mig nu!?" utbrister hon och kör in till kanten. Vi stirrar förvirrat bakåt och kan inte se något.
"JAHA, det var ett hus." Så kör hon vidare saom om inget har hänt. Hjälp typ?


En annan gång när vi var ute och åkte bil sa mamma plötsligt:

"Asså.. tänk om man kör förbi en person som ser ut som en själv bakifrån... och så ÄR det en själv!"

Hmm? Just det ja. Haha.

Kommentarer
Postat av: mammasomläseringasblogg

Men det är väl sånt som händer alla?!

2007-11-28 @ 11:43:23
Postat av: Moster den allsmäktiga

Ha! Som sagt ... min syster bara är sån! Fråga henne var hon gjorde av potatisen när hon var liten ... ;-)

2007-11-28 @ 22:01:21
Postat av: Christina

hahaha. ååh. din familj är ju underbar. x)

Postat av: Mormor

Vad var det för konstigt med de kommentarerna?

2007-12-01 @ 12:38:34

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback