Alibaba hade rövare - en miljard och en natt

"Aaah! Asså vi steker en myra levande nu!" Så går det när föräldrarna åker till Paris och lämnar sina barn ensamma och hungriga.

Hmm.. Torsten brukar spela onlinespelet Everquest, och nu har småbröderna också börjat med det. När jag gick förbi datorn häromdagen sprang Harald omkring med en grodliknande varelse som spelare.

"Einar, min hero är i level 90 nu!" skröt Harald.
"Vadå? Grodan?" undrade jag, och när Harald inte svarade, började Åsa gapskratta och sa:
"Asså, han tappade bort grodan!"
"Va, tappade bort, hur kan man..."
"DET GJORDE JAG INTE ALLS DET!" utbrast Harald. "Jag... jag bara gick vilse med den."

Hahaha. Han tappade bort den. Hihi.

När det sedan blev tyst kände sig Harald otroligt tvungen att skrika: "Alibaba hade rövare - en miljard och en natt!" Innan han sprang därifrån. 

Kommentarer

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback