Vilket elevhem är du i va? Polarkakorna!?

Under dagens måltid satt jag och lyssnade på de andra. Harald och Einar höll på med ett starkt Harry Potter-inspirerat samtal:

Harald: Öhh, Einar! Imorrn har jag praktiskt prov i trolldryckskonst.
Einar: Nehe?
Harald: Jooo.. det är ascoolt

Sedan började jag lyssna på Åsa och Torsten som diskuterade någon samhällsinlämning. När jag tröttnade på dem och fortsatte lyssna på Harald och Einar hade samtalet kommit såhär långt:

Harald: Joo, och efter det ska jag träffa Dumbldore! *Stolt*
Einar: Oftaa..!

Sedan återgick jag till Åsa och Torsten, för att ganska fort distraheras av småkillarna, då Harald började bli irriterad och puttade på Einar och höjde rösten:

Harald: Öhh..! Vilket elevhem är du i då? Polarkakorna!? *ondskefullt skratt*
Einar: Nehh..
Harald: Men svara då.*knuffar Einar* Vilket är du i va? tepåsarna?

Haha. Sen började de prata om vad de hade för trollspön. Harald påstod att han hade ett hårstrå från Torstens skägg i sitt.. Ja.. det spårade ganska rejält.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA


Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback