Åsa kemiguden

Jag läste kemi förut, och som bekant har jag (o)vanan att prata för mig själv när jag pluggar. Så helt plötsligt lägger sig Åsa i och säger:

"Men, är det inte såhär?"
"Va? Varför skulle det vara det? Du vet väl förresten inget om kemi, du går ju samhälle."
"Meh, vet jag väl visst det!" utbrister hon förnärmat. Sedan blir hon tyst en stund för att komma på något smart att säga för att bevisa sina otroliga kemikunskaper.

"Vet du att vatten är en dipåd?" säger hon sedan och försöker se nonchalant ut genom att låtsas vara upptagen med sina egna böcker.
"What!? En dipol, menar du...?"



Haha. Klockrent syster.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, vad kan jag säga? Jag är fulländad


Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback