Hästen är död

Häromnatten cyklade jag hem från en god vän i Krånge* När jag kom hem vid ettsnåret skedde denna smskonversation mellan mig och min syster, som då befann sig på övervåningen.

Åsa:
Du lever va? :) Jag går och lägger mig nu, lova att du inte dör på vägen hem :(

Inga:
Jag lever i allra högsta grad och jag har sett en liten grävling!

Åsa:
Haha, du är hemma! Jag hörde :)

Åsa:
Häftigt herrn, ni är verkligen stark!

Inga:
:') Sömnig?

Åsa:
Jadå mycket. Vad värmer du i mikron? :)

Inga:
Mjölk förstås. Jag och hästen tar en nattmacka :)

Åsa:
Hästen är död :(


Jag såg verkligen en liten grävling :) och hästen var verkligen död :( :( Ja, den lilla uppvridbara ponnyn som vi gav far på fars dag. Jag ska laga den någon dag :)



*Krånge: ovanligt trevlig glesbygdsort mellan Söråker och Härnösand. Optimalt och kärleksfullt resmål för cyklister.

Kommentarer
Postat av: Anders

RIP Hästen :(


Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback