Hej, jag heter Claes och jag är affärsman

Nu är familjen Kempe åter i hemvist.


Det jag kan berätta är att SkoterAnders hars tagit över Skärsjövålens fjällanläggning, vilket betyder okörda skidspår, lobotomerade trubadurer och dåligt väder. Men tack och lov för Heroes Might and Magic och dess multiplayerläge. Det kan sysselsätta fyra syskon i veckor och dessutom förvandla dem till dödsfiender. Hade jag bara haft den där magieliminerande artifacten hade Torsten varit lika rökt som en, jag vad vet jag, som en rökt lax kanske. Som dessutom varit kokad innan.

Men så var inte fallet och jag vill också omnämna att till fjälls fick in käre far en massa häftiga samtal, och det är anledningen till att jag hädanefter alltid presenterar mig som: Hej, jag heter Claes och jag är affärsman. Nästan som i en viskning. Läckert.


Nej här kan man ju inte sitta. Jag avslutar med ett kontverk av min bror som helst inte vill nämnas med namn (Men dö! Jävla idioter, sluta blogga! Cp!), eller var det kanske jag som uppfattade det fel? Nåväl hääär kommer den:


Håll med om att han är en oslipad diamant. Louvren måste dregla.

Kommentarer

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback