Jag, Åsa, Stockholm och Petra Majdic

"Du, var inte det där världens snyggaste man, som gick förbi?"
"Öh jo, jag tror det."
(Vincent Vittoz)


Som de trogna skidåkarfans vi är, åkte Anders och Jörgen ner till den kungliga huvudstaden för att följa Royal Palace Sprint. Vi har bland annat fått syn på en och annan idol och insett storheten med bakad potatis.



Trogna, på gränsen till fanatiska, skidåkarfans


...där norrmännen som bekant dominerade på herrsidan


...med Dahl, Kjölstad och Rönning på pallen


På damsidan vann slovenskan Petra Majdic som så många gånger förut i år. Vill även påpeka att när jag och syster just kom ut från ett café (ett gaycafé faktiskt) där vi köpt varm choklad, så vem kommer löpandes, om inte Majdic själv! En hjälte, en idol! Kunde inte annat än stirra och le dumt. Hon skrattade. Det var stort :')
Sen hade vi ju Anna Olsson på pallen också.


KOLLA DET ÄR TEICHMANN! :):):)


Såg också Yvette men lyckades låta bli att döda henne.


Kommentarer
Postat av: FRIDAÄÄEÄAÄÖÖ

hahaha åsa har glömt sin jacka i klubbstugan på nåt konstigt sätt:S varför säger jag det till dig ens:S

Postat av: Lina

Hej :) Lina heter jag. Fixar bloggdesigner för en liten summa :) Är du intresserad so let me know :) Annars, ha en bra dag!

2009-03-27 @ 10:07:28
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback