Metallmonstret

Hej, jag heter Inga och jag har bara fyra tänder. Eller fyra funktionella tänder åtminstone.



Vet ni vad min tandläkare sa när jag skulle bestämma mig om jag ville ha tandställning eller inte?

"Du vet väl att du kanske kommer att ha den på studenten?" sa han, med ödesmättad röst. Fasansfullt, inte sant? ... Men ack, han hade nog rätt. Det enda mina klasskompisar kommer att minnas mig som är... ett monster. Ett ohyggligt metallmonster! Ve mig :(


För övrigt är det nog en rätt bra bantningsmetod att ha tandställning.
Man vill liksom inte äta :(
Fast gröt är bra. Och soppa. Bara jag slipper den gräsliga morotssoppan.

Och jag ser ju ut som Darin :')

Kommentarer
Postat av: Patrik A

Jag tror att du har rätt, vi kommer minnas dig bara som en tandställning, med hår

2009-04-15 @ 17:01:43
Postat av: Jennie

En tandställning med hår, som sagt. Jag börjar faktiskt redan glömma hur du ser ut i övrigt...

Postat av: Ingon

Jag menar det! Fast det kanske är en bra sak? :O Nej, tveksamt.

2009-04-16 @ 11:10:08
URL: http://ameow.blogg.se/
Postat av: Patrik A

2009-04-16 @ 22:16:12
Postat av: Anonym

Jag är beredd att hålla med i det ställningstagandet. Jag menar tänk om människor skulle komma ihåg dig, vilka konsekvenser det skulle innebära.



PS. Hoppsan, man kan visst skriva kommentarer utan någon som helst mening, eller innehåll

2009-04-16 @ 22:18:35

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback