vinter

Imorse var det 18 minusgrader. Det kallar jag vinter, det :)



Under julen har jag insett att det faktiskt finns nackdelar med att aldrig vara sjuk. Då lär man sig nämligen inte vissa saker det kan vara bra att kunna. Som att snyta sig, tillexempel. Jag menar hur gör  man!? Jag har aldrig snutit mig i hela mitt liv, och nu när jag har varit lite småförkyld märkte jag att det kan vara en livsviktig kunskap! Samma sak gäller harklingar. Hur gör man!?


Men övning ger färdighet, gott folk. Nu kan jag ganska bra, ska jag tala om :)

Kommentarer
Postat av: Pennie

Haha, det visste jag inte. Att du inte kunde snyta dig. Men harkla kan du, det har vi tävlat i.

Postat av: Inga

Ahah, ja, det har vi visst. Men jag menar harkla sig så att man kan spotta slem. Äckligt. Men extremt nödvändigt :S

2009-01-06 @ 14:34:24
URL: http://ameow.blogg.se/

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback