Katten Ondskan och asmånga köttbiffar

"Marxistiska partier kan inte sitta och vänta med armarna i kors på att alla objektiva och subjektiva villkor ska vara redo för att makten ska falla i folkets händer som en mogen frukt." Just det! Hah!

Jag har just skrivit en lång uppsats om Che Guevara och kommunism. Sånt blir man lite märkt av :) För övrigt har jag försummat bloggen på senare tid. Skolarbeten kräver min uppmärksamhet, vi repar för fullt med teaterbarnen, jag jobbar hårt med ett manus, stigarna i skogen behöver utforskas* ... ja, jag är en upptagen man, så att säga.

Om inte annat har säkert mappen 'Blandat' några makabra bilder att bjuda på :)


Som den här på katten Ondskan som ligger och väntar utanför råttan Allans bur


Eller den här som låter oss minnas den dagen när mamma gjorde ASmånga köttbiffar :)





*Idag följde jag i en älgs spår :)

Kommentarer

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback