Nej

Jahapp. Igår skulle jag låna om några böcker på biblioteket. Fast jag var förstås tvungen att betala den där skulden på 200 kr först, ja den där skulden som det inte stod någonting i kravbrevet om överhuvudtaget.. Det är väl förvisso fullt möjligt att det faktiskt står i lånereglerna vad det kostar per vecka för försenad bok, men beklagligtvis kommer jag inte ens ihåg att jag skrev på några låneregler, och kan man verkligen begära att dagens ungdomar ska komma ihåg saker och ting!? Jag menar, så stressigt som samhället är idag, så lider var och varannan 17-åring av ungdomsdemens.

Men jag är inte alls bitter.

MORR


Och varför börjar man egentligen alltid skratta varje gång man helst av allt vill vara allvarlig? Vad är det för jävla reaktion?


Kommentarer

Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback