Självporträttens fantastiska födelse

Det var igår när jag kom hem från skolan som jag fick den fantastiska idén:

Jag hade precis kommit innanför dörren och hälsat på mig själv i hallspegeln när jag fick syn på mitt ritblock som låg på skohyllan. Jag såg från det till spegeln och insåg att jag från och med nu var tvungen att göra ett självporträtt om dagen. Utan att titta. Bara ett enda snabbt, hafsigt självporträtt varje dag när jag kommer hem. Med max fem "titt" på pappret.

Och det som är ännu mer fantastiskt med idén är att jag ska tvinga varje människa som kommer och hälsar på mig att göra ett eget självporträtt innan de får komma in.



Självporträtt I


Kommentarer
Postat av: Patrik Andeschon

Jaha,där skrämde du bort mig :(

2010-09-29 @ 15:43:14
Postat av: la mamma

det sitter ett fint porträtt av Patrik på skåpet här om han vill låna och fuska .. :)

2010-10-01 @ 10:17:06
Postat av: Ingon

HAHA, det är fantastiskt! Ni borde egentligen skicka hit det så jag kan ha det på väggen


Lovprisa inlägget här:

Namn:
För dig som älskar sparris

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback